Často kladené dotazy
- Budu potřebovat květiny, ale ještě přesně nevím na kdy, stihnete je vyrobit?
Na takto neurčitou otázku lze odpovědět pouze orientačně, viz odpověď na následujcí otázku:
- Jak rychle stihnete objednávku vyrobit?
Objednávku lze zhotovit od 2 hodin až do 7 dnů po objednání (pracovní dny, nezahrnuje čas potřebný k doručení). Čas ovlivňuje momentální dostupnost květin potřebných k výrobě (která se neustále mění dle dodávek a prodejů květin ostatním zákazníkům) - objednávku proto doporučujeme neodkládat. Pro vaši jistou Vám rádi dostupnost konkrétního produktu na konkrétní den a čas upřesníme na tel.: +420 774 543 249 (nebo v chatovacím okně vpravo dole). Jak správně objednat se dozvíte v následujcí otázce:
- Jak u Vás květiny správně objednat?
- Varianta A
Kontaktujte nás na tel.: +420 774 543 249 (nebo v chatovacím okně vpravo dole) pro ověření sortimentu a možnosti doručení na Vámi požadovaný den a čas. Po odsouhlasení, lze objednat. - Varianta B
Květiny si vyberte, vložte do košíku a dokončete proces objednávky. V případě, že v daném časovém limitu nebudeme schopni Vaši objednávku vyřídit z důvodu chybějícího sortimentu atd., budeme Vás kontaktovat s následující nabídkou:- nabídneme Vám úpravu objednávky dle dostupných možností
- nabídneme Vám výběr jiného produktu až do výše ceny Vaší objednávky (případný rozdíl ceny Vám bude vrácen)
- stornujeme Vaší objednávku a navrátíme Vám uhrazenou částku zpět
- Varianta A
- Co se stane, když nemáte potřebné květiny na Vaši objednávku?
Budeme Vás kontaktovat s následující nabídkou:
- nabídneme Vám úpravu objednávky dle dostupných možností
- nabídneme Vám výběr jiného produktu až do výše ceny Vaší objednávky (případný rozdíl ceny Vám bude vrácen)
- stornujeme Vaší objednávku a navrátíme Vám uhrazenou částku zpět
- Jak se ujistit, že objednávka bude přijata a vyřízena?
Kontaktujte nás na tel.: +420 774 543 249 (nebo v chatovacím okně vpravo dole) pro ověření sortimentu a možnosti doručení na Vámi požadovaný den a čas. Po odsouhlasení, lze objednat.
- Jak rychle dostanu zaplacené peníze ze stornované objednávky zpět?
Prostředky budou z naší strany odblokovány/vráceny v nejkratším možném termínu, z pravidla týž den. Připsání prostředků na Váš účet bývá zpomaleno Vaší bankou a jejími pravidly pro blokování, odblokování a připisování prostředků, na která nemáme žádný vliv. Kdykoli se na nás můžete obrátit a požádat o prověření, kdy přesně k navrácení z naší strany došlo.
- Jak doručujete pohřební objednávky?
Pohřební objednávky pro Vaše pohodlí doručujeme přímo pohřebnímu ústavu / kostelu, kde obřad probíhá. V případě, že se obřad koná mimo Brno, objednávku lze osobně vyzvednout v naší provozovně (nebo jí doručit na Vaší adresu v Brně).
Pozornost prosím věnujte doručovací adrese v průběhu objednávky, kde:- Datum a čas: uvádějte přesný datum a čas konání obřadu
- Křestní jméno a příjmení: uvádějte jméno zesnulého
- Adresa: uvádějte adresu a jméno pohřebního ústavu – včetně ulice a č.p.
Některé obřady mohou být na přání rodiny neveřejné, v takovém případě nám může být znemožněno objednávku doručit, doporučujeme ujistit se, že nám doručení bude umožněno.
- Mohu vždy 100% počítat s doručením?
Pokud si chcete být jisti, kontaktujte nás prosím před odesláním objednávky telefonicky na tel.: +420 774 543 249 (nebo v chatovacím okně vpravo dole). V případě, že na Vámi požadovaný den/čas nebudeme mít pro doručení již prostor, květiny si lze vyzvednout osobně v naší provozovně.
- Kdy nestihneme Vaši objednávku doručit?
Tehdy kdy nám dáte krátký časový limit na její vyřízení, nebo již máme rozvoz plný. V takovém případě si objednávku můžete osobně vyzvenout v naší provozovně. O nastalé situaci Vás budeme informovat.
- Jak se dozvím, jestli byla moje objednávka doručena?
O dokončení objednávky informujeme zákazníky emailem v průběhu dne. Pokud jste uhradili službu „doručení v přesný čas“, nebo je zpoždění většího charakteru budeme Vás informovat telefonicky.
Na Vaše přání Vám také můžeme zaslat foto vaší objednávky před expedicí.- Co se stane, když nelze objednávku doručit?
- V případě, že Vaši objednávku nelze doručit, pokusíme se Vás kontaktovat, v případě neúspěšného doručení bude objednávka uložena po dobu 48 hodin k vyzvednutí v naší provozovně. Opakované doručení, je zpoplatněná služba, proto doporučujeme ověřit, zda bude příjemce na místě předání opravdu přítomen.
U pohřebních objednávek doporučujeme předem ověřit, zda je obřad veřejný a bude možné objednávku doručit. Pokud je obřad neveřejný, je z Vaší strany potřebné zajistit aby nám bylo doručení umožněno (rodinou zesnulé/ho). - V případě nové objednávky Vás budeme kontaktovat s nabídkou možných řešení.
- V případě, že Vaši objednávku nelze doručit, pokusíme se Vás kontaktovat, v případě neúspěšného doručení bude objednávka uložena po dobu 48 hodin k vyzvednutí v naší provozovně. Opakované doručení, je zpoplatněná služba, proto doporučujeme ověřit, zda bude příjemce na místě předání opravdu přítomen.
- Co mám dělat, když moje objednávka selhala?
Kontaktujte nás prosím se stručným popisem průběhu objednávky. Děkujeme